zondag 27 januari 2013

Back in town

Ik ben weer terug van een zeer geslaagde vakantie in New York en een rondreis door Florida. Ik ben gisterenochtend terug gekomen. 's avonds had ik al gelijk een feest, iedereen zei dat ik echt super bruin was geworden! Super leuk, en ik ben echt blij dat ik weg was. Heb ik lekker al die sneeuw gemist terwijl ik op het strand lag.
En ik was vanochtend om 2 uur wakker hahaha! Ik zit nog helemaal in de Amerikaanse tijd, en ik moet morgen om kwart voor 7 opstaan omdat ik dan naar school moet. En ik moet álles inhalen, nog 2 spreekbeurten maken (heb dus blijkbaar volgende week dinsdag een spreekbeurt), een sectorwerkstuk maken en een boekverslag. Dus de komende tijd niet veel posten waarschijnlijk ;(
Maar deze week ga ik nog de foto's op mijn blog zetten, en een shoplog! Want ik heb natuurlijk ook geshopt in Amerika. Nog een verassing: woensdag bestaat mijn blog een half jaar! Het kan gerust dat volgende week pas ergens het reisverslagje en de foto's online komen hoor! Maar jullie zien ze vanzelf wel verschijnen.

Liefsss, Bo. En dit keer vanaf mijn ''Home sweet home'' in Nederland!
SHARE:

3 opmerkingen

  1. welkom terug, ben benieuwd naar je shoplog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, New York joh! Ik hoop dat ik daar tijdens mijn studie voor stage naar toe kan haha.

    Kijk nu al uit naar de foto's!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig