woensdag 27 februari 2013

My trip to Florida

Een tijdje geleden deed ik de foto's en het reisverslag van New York. Nog niet gelezen? KLIK HIER. Vandaag neem ik jullie mee op een 10 daagse rondreis door Florida. (Orlando, Fort Meyers, The Keys en Miami!) Enjoy the pictures!


Lees verder voor het reisverslag + de foto's

 Wachten op de vlucht naar Orlando.



 Ons eerste hotel.



Lijkt dit niet op een straat uit een film ofzo? Wauw!



Maak kennis met mijn huis! :D



 How cute is deze brievenbus?


Oh mijn god, als je ooit naar Amerika gaat MOET je Pink lemonade bestellen op een terras of restaurant. Het is zooo lekker, en ze vullen het (meestal) gratis bij!


Shoppen bij een outlet bij o.a Victoria's Secret.


Dit was in een restaurant!


De 3e dag gingen we naar Universal Studios. Dat is een pretpark.



Ik met spongebob! :)


Hahaha, bij de starbucks kun je je naam doorgeven en dan roepen ze dat om als je koffie klaar is. Mijn lompe vader moest natuurlijk Kut als naam doorgeven. Wij lagen helemaal dubbel, de man snapte er niks van en vroeg de hele tijd of hij het verkeerd uitsprak!


Parade! Maar zoals je ziet was het super koud vandaag en liep iedereen met truien. Ik had een korte broek aan, help!


Op naar het volgende plaatsje, Fort Meyers!


Uitzicht vanaf het balkon van ons hotel!


Wauw, watermeloen drinken en watermeloen. Jep, ik ben verlaafd!



De volgende dag gingen we naar een eiland met heel veel schelpen!



Onze huurauto! Op naar het volgende plaatsje, The Keys! (Sorry, ik had niet veel foto's van Fort Meyers).


Hier waren we onderweg naar de Everglades gegaan. Oh mijn god, dit is zo eng! Ik stond gewoon oog in oog met krokodillen. D:


Jep, dit zijn allemaal krokodillen.


Bij The Keys zijn we ook nog wezen snorkelen maar daar had ik helaas geen foto's van.
Hier waren we inmiddels al onderweg naar Miami!


De Apple store in Miami! Jezus, wat is het hier druk..



Onderweg naar Miami Beach!




Oh mijn god, een puppy winkel. (?)


Deze foto maakte ik bij een fontijntje en ik vind 'm echt gaaf!





Hier kwamen we alweer bij het einde van deze vakantie...


Ik heb zeker een goede vakantie gehad in Florida. Amerika is echt gewoon zo geweldig leuk. Alles is daar zo anders. Dat maakt het ook zo leuk!

Wat vonden jullie van deze foto's?

In November gaan we weer verre reizen maken, ik ben beniewd waar we dan terecht komen. Dit waren zeker 10 topdagen om nooit te vergeten. We moesten hotel in hotel uit, maar toch hebben we niet normaal veel gezien in 10 dagen!

Liefs, Bo
SHARE:

9 opmerkingen

  1. Haha wat grappig van je vader! Wauw lijkt me erg gaaf om naar amerika te gaan en je hebt mooie foto's gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Lijkt me echt geweldig! Hihi, jouw vader is geniaal XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super gaaf dat je daar allemaal heen bent geweest. Die foto's zijn ook echt ubergaaf! Vooral die van Miami Beach :D
    En dat van die Starbucks, echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjullie wel voor de reactiessss ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Ja, namen opgeven bij Starbucks blijft gewoon komisch. ;p
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, het lijkt me geweldig om daar een keer naartoe te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig