maandag 15 april 2013

My trip to Paris

Bonjoooouuuur! Ik was een paar weken geleden een week in Parijs met school. Natuurlijk heb ik ook foto's gemaakt. We hebben een hoop mooie bezienswaardigheden bezocht zoals de eiffeltoren. Natuurlijk zijn we er ook op geweest. Gaan jullie mee naar Parijs?
 







 
 

 
Even de stad in om te gaan eten.
 
 
's Avonds naar de Eiffeltoren, echt superleeeukk! 
 
 
 
Lichtjes show! ^^
 
 
DAG 2:

 Weer in de metro..
 

 
Naar een of ander Cattabomben, ondergrondse tunnels met skeletten. 2 uur voor wachten. LEUK!
 
 
We're almost theereee!
 
 
Wat prachtigg..
 
 
Daarna gingen we naar Paris Saint Germain, een of ander voetbalstadion. Yes! Nog zo'n leuk activiteit!
 
 
 
 
Chillen op de hotelkamer.
 
 
DAG 3: 
 
 
Yes, vandaag op de eiffeltoren!
 
 
Ontelbare trappen op..
 
 
Hoera, we waren op de 1ste verdieping. Nu nog meer trappen!
 
 
 
En we waren boven! Wat een mooi uitzicht..
 
 
 
 
Wij waren dus tot het 2e stuk geweest :
 
 
De Arc de Triomphe op de Champ Elysees.
 
 
Dansers! Super gaaf.
 
 
 
Het Louvre.
 
 
Schilderswijkje.
 
 
 
Sacre Coeur.
 
 
 
 
Wat een vermoeiende dag was dit. Zoveeeel trappen gehad, was zelfs een keer gevallen. Natuurlijk waar iedereen bij was.
 
 
 DAG 4:
Mmmm croissantjes!
 
 
Dit was trouwens onze kamer, ik sliep samen met een vriendin op een hotekamer.
 
 
Deze ochtend mochten we gaan shoppen! YUUUYY. De shoplog staat al online op mijn blog.
 
 
Toen kwamen we deze oma tegen, ik vind oma's echt cool haha!
 
 
Met deze oma eindigt deze Parijs trip. Het was erg gezellig!
 
Zijn jullie wel eens in Parijs geweest?
SHARE:

10 opmerkingen

  1. Leuk artikel!
    Ben zelf ook een paar weken geleden naar Parijs geweest met school. Alleen gingen wij 1 dag ipv van een week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!
    Ik herken echt zo veel plekken van waar ik zelf ook ben geweest :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Ik ben afgelopen zomer naar Parijs geweest en heb het ook erg leuk gehad daar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het allemaal, behalve het uitzicht vanaf de Eiffeltoren haha! Leuk om te zien! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om dit te delen! Parijs is zo leuk, wil er gauw weer eens heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha Bo,
    Het stadion van Paris Saint Germain, Echt iets voor jou (:
    Ik wil ook een keer naar Parijss (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, ik ben zelf nog nooit in parijs geweest. Ik ga zelf volgende week met school naar engeland zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ziet er super leuk uit! Ik wauw zo graag mee ;(

    Liefst, Natiza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Parijs lijkt me GEWELDIG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat leuk, ik ben ook een keer naar parijs geweest, het is echt super daar! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig