vrijdag 30 januari 2015

January's life pictures

Januari was een geweldige maand, ik begon de maand in Los Angeles. Want daar vierde ik nieuwjaar. Ik ben nog steeds druk bezig met het posten van Amerika foto's, dat ik nog niet aan Los Angeles ben toegekomen. Ach, het leukste voor het laatste bewaren, toch? De eerste dag van 2015 was zo gaaf. Toen gingen we de Warner Bross VIP tour doen, a.k.a de tour langs de Pretty Little Liars filmset! Ik ga hier natuurlijk nog een artikel over maken, maar ik zal alvast een sneak peak laten zien. Vanaf het moment dat ik thuis ben van Amerika heb ik eigenlijk niks bijzonders meer gedaan. Gewoon het normale leventje weer opgepakt met school en de toets week. Ook ben ik erg druk bezig met solliciteren voor stage, ik heb al één gesprek gehad. Verder heb ik in kaartjes besteld voor het BBF event waar ik naartoe ga met blogger Maris, ik heb er onwijs veel zin in. Ben jij er ook bij? Ik heb trouwens deze week bij Starbucks de cinnamon latte gehaald, die is nieuw! Ik vind hem super lekker, sinds Amerika kan ik echt geen genoeg meer krijgen van koffie. Ook bakte ik vorige week helemaal zelf een cake, en hij was nog gelukt ook. Wat vinden jullie van mijn Amerikaanse life pictures van de maand januari?



Santa Monica Pier it is! Geluksmomentje.
 
Wat hebben ze veel smaken Ben & Jerry's in Amerika. Ik nam één bolletje cotton candy  en de andere was iets met karamel.

Klaar om een sneak peak te zien van één van de beste dagen in mijn leven? Dit zijn drie foto's van de VIP tour door de Pretty Little Liars studios. Ja ja, ik ben in 'Rosewood' geweest. Ik ga hier binnenkort een heel uitgebreid artikel over schrijven. Het was zo vet!
 



Rosewood high school
De supermarkten zijn geweldig in Amerika. Drie rijen met make-up en nagellak, misschien iets voor de beauty liefhebbers die mijn blog lezen. Zo zag ik EOS lipbalms en Real Tecniques kwasten, ja in de supermarkt. De EOS lipbalms nam ik mee, voor de winactie.


Ook nam ik iets mee bij Bath & Body Works voor mezelf en de winactie. Shoplog is nog onderweg natuurlijk.
 

Amerikaanse ontbijtjes, iedere ochtend uit ontbijten. Iets wat ze in Nederland niet doen. Het is geweldig om in zo'n Amerikaans tentje te gaan ontbijten. Wafels. eieren, bacon, je krijgt van alles. Meestal nam ik er orange juice of koffie bij. Dit maal, beiden!


Ook ben ik bij Target geweest. Ik kende het van YouTube video's van die Amerikaanse YouTubers, daar werd de winkel vaak in genoemd.






Wat gaaf was dit, in LA schreven ze met vliegtuigjes in de lucht HAPPY 2015 op de eerste dag van januari.
 
Hoe hebben jullie de eerste maand van het nieuwe jaar ervaren?
SHARE:

13 opmerkingen

  1. Wat een leuke foto's. Ik zie veel lekkers voorbij komen. De eerste maand was voor mij wel goed haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super gaaf! Ik wil er ook nog zo graag een keertje heen!
    Maison et Objet Paris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat onwijs gaaf! Ik krijg lekkere trek van al die foto's haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh superleuk! Ik ben echt heeeel benieuwd naar je Pretty Little Liars-verslagje, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh my, wat fijn al die zonnige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke foto's van amerika! En mmm nerds zijn zo lekker (:

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gaaf dat je in 'Rosewood' geweest bent!
    Ik ben heel erg benieuwd naar dat artikel! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaah ik vind dit zo tof om te zien, want ik ga komende zomer ook naar Amerika (of had ik dat al een keer gezegd..? haha) In ieder geval, het ziet er geweldig tof uit!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat een leuke maand heb je gehad zeg! En omg jaa ik heb ook zoveel in het BFF Event met jou! Gaat echt een leuke en gezellige dag worden en we gaan heeel veel foto's maken, haha! Echt tof dat je in Rosewood bent geweest, lijkt me zo gaaf! En ohhh, zo handig dat ze Real Techniques in de supermarkt verkopen, ik ben echt verliefd op dat merk en de kwasten zijn heel fijn! Ik kan echt niet wachten tot het 21 februari is, zien we elkaar weer en het wordt leukkk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel!
    Ik heb je blog vernoemd op mijn blog in een maandelijkse inspiratiepost, omdat ik je blog erg leuk vind en je foto's mij inspireren :) (het artikel: http://www.sennacamara.blogspot.nl/2015/01/inspiratie-delen-3.html)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige foto's allemaal! Ik vind echt dat deze maand voorbij is gevlogen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke foto's! <3 Je hebt echt een hele leuke blog, ik volg je nu op bloglovin. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig