zondag 1 februari 2015

Grote shoplog Amerika!

Natuurlijk is er ook een artikel wat niet te missen is na een trip naar Amerika. Een shoplog! Ik had totaal niet verwacht dat ik veel zou shoppen daar, omdat het zonde van de tijd was volgens mij moeder. Toch scoorde ik heel veel leuke spulletjes en wat kleertjes. Zo mega veel is het nou ook weer niet, maar toch leuk om te laten zien. Ik kocht een heel leuk donkergroen jasje bij de Forever21 voor 30 dollar. Een t-shirt van de Bethany Mota Collection @ Aéropostale voor 18 dollar een kledingstuk van haar kledinglijn stond echt op mijn bucket list, ik ben gek op Bethany Mota. Ik volg haar al jaren op YouTube en ik vind haar geweldig. Toen we bij de tour waren door de filmset van Pretty Litte Liars kocht ik een t-shirtje met Rosewood High School voor 20 dollar. Ach, dat is gewoon een hebbedingetje. Zo grappig als ik achter mijn laptop de serie zit te kijken met dat shirtje aan. En dat ik dan dingen voorbij zie komen in de serie die ik in het écht heb gezien. Bij de Aéropostale kocht ik ook een leuke pyjama die 75% off was. Bij de Walmart supermarket kocht ik hele leuke kaarsen in kerstmis stijl. Die ga ik aankomende kerstmis zeker neerzetten in mijn kamer. Ook kocht ik daar Christmas fuzzy socks, ze zijn echt hemels zacht.

Qua make-up kocht ik een EOS lipbalm en een mascara van Maybelline die ze volgens mij niet in Nederland verkopen. Ik betaalde er nog geen 6 dollar voor dus dat vond ik het wel waard. En dan... De Bath & Body Works haul. De eerste keer dat ik er kwam kocht ik de Winter Candy Apple body mist en body lotion. Een week daarna zag ik weer een Bath & Body Works winkel, alles 75% off. Dat moet ik weer hebben.. Toch gaf het me een reden om nóg meer te kopen. Ik kocht de Frosted Wonderland body mist en body lotion. Ik vind die body lotion er zo ontzettend leuk uit zien. Winter Candy Apple vind ik wel lekkerder ruiken dan Frosted Wonderland. Vandaar dat ik de Winter Candy Apple body mist ook weggeef bij de winactie. Verder kocht ik bij de Starbucks in de uitverkoop van die oploskoffie, het smaakt best. Natuurlijk konden de souvenirtjes ook niet onderbreken. Ik kocht een souvenir van Santa Monica, California en Route 66. Wat vinden jullie van mijn aankopen?


 












SHARE:

14 opmerkingen

  1. Wat gaaf zeg, ik wil ook graag naar Amerika! Je hebt leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Je 2e shirt is echt typisch USA highschool, ik denk gelijk aan highschool musical ;) Je jack is echt supergaaf!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke items heb je geshopt ! Het groene jasje is echt heel erg tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave aankopen heb je gedaan! Ik vind je jasje echt heel tof van de Forever21. En aah, EOS en Maybelline! Prachtige producten. Ik ben echt dol op EOS! Bath & Body works ziet er inderdaad schattig uit, wat een leuke verpakkingen allemaal! Je souvenirtjes zijn prachtig, dat zijn altijd leuke aandenken aan mooie reizen. Het shirtje van Bethany Mota is echt tof, helemaal jou ook. Ik ben benieuwd hoe ie je staat!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht! Het jasje ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankopen heb je gedaan. Ik koop ook altijd souvenirs. Zo leuk om later weer te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke aankopen allemaal! Grappig ook, zo'n shirt van PLL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat groene jasje is gaahaaf! En die spulletjes van Bath & Body Works lijken me echt heerlijk. Geweldige spulletjes heb je geshopt, echt leuk om te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat groene jasje is echt zooo tof! En de souvenirs die je hebt gekocht zijn ook heel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items! En dat t-shirt met Rosewood is toch best wel cool eigenlijk heel stiekem ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je leuke dingen gekocht! Ik wist serieus niet eens dat Bethany Mota een kledinglijn had :o xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig