donderdag 8 januari 2015

Las Vegas 2.0 by night

Ik kwam er al snel genoeg achter dat al mijn Las Vegas foto's niet in één artikel gingen. Ik had er namelijk bijna 300 gemaakt. Daarom nog een artikel met Las Vegas foto's. In de avond hadden we lekker gegeten, er was een groot buffet met allemaal goed eten en lekkere toetjes. De Eiffeltoren was 's avonds prachtig verlicht. Ook keken we naar de beroemde Bellagio fonteinen. Het was erg mooi, maar we hadden het spectaculairder verwacht. Er zat namelijk geen kleur in de show en het was snel voorbij. In het hotel van Bellagio was een prachtige grote kerstboom en andere kerstversiering wat echt prachtig was. Het was erg spectaculair allemaal, de stad was 's avonds prachtig verlicht. Ik vond Las Vegas een geweldige stad, je moet er gewoon eens zijn geweest in je leven. De stad is gewoon één grote kermis met de aller gekste dingen die je maar kunt bedenken. Zou jij ooit deze stad willen bezoeken?

las vegas reisverslag fotografie





eiffeltoren las vegas

bellagio las vegas fonteinen







strip las vegas
SHARE:

8 opmerkingen

  1. Oh my god, wat een onwijs gave foto's! Ik wil er ook zo graag heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo gaaf! Ik ga er deze zomer ook heen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, Bo! Echt super gaaf dat je hier bent geweest! De foto's zijn alweer prachtig en jaloersmakend, hihi. Ik hoop ook ooit een keer hiernaar toe te zijn geweest. Las Vegas lijkt me echt geweldig!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, super mooi! Die verlichting is echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. las vegas is echt top! ik was er in de zomer maar zo met de kerstversiering ziet het er ook mega mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig