zaterdag 10 januari 2015

Zion National Park

Na twee dagen Las Vegas vertrokken we in onze auto naar het plaatsje Springdale/Zion. Dat is een klein plaatsje met leuke houten cowboyhuisjes. We gingen naar het National Park van Zion, het was prachtig. Er waren mooie bergen en er liepen heel veel herten en berggeiten rond. Die heb ik kunnen fotograferen met mijn 300mm lens, handig! Het park was erg bijzonder, er waren verschillenden bergen waaronder er sneeuw op de toppen lag. We hadden ons de hele middag goed vermaakt in het park want er was genoeg te zien. 's Avonds gingen we Mexicaans eten en vroeg naar bed, we hadden een super schattig hotelletje met heerlijke bedden. De volgende ochtend kroop ik om 7 uur mijn bed uit om foto's te maken van de zonsopkomst. Het was veel anders om te zien dan Las Vegas, maar dit vond ik ook heel erg mooi. Wat vinden jullie van mijn foto's uit het Zion National Park? De eerste foto is mijn favoriet!

zion national park

zion reisverslag

















SHARE:

9 opmerkingen

  1. Prachtige foto's weer :)! Wat een omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt niet normaal. Supergave foto's. Ik. wil. daaaaarheen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vooral bij de eerste foto had ik zoiets van: wauw! Wat een prachtige landschap!
    Echt heel mooi gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie foto's Bo ! Ik ben er zelf ook geweest,,,,zal ik niet snel vergeten! Groet Edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat maak je toch weer prachtige foto's! Ik vind de laatst echt heel leuk van jou! Echt een toffe plek om outfitfoto's te maken, haha! De omgeving is echt mooi.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die foto's, wauw, wat zijn die prachtig.
    Xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig