dinsdag 20 januari 2015

Monument Valley

Vandaag weer een nieuwe lading met Amerika foto's! Echt waar, ik heb er nog zo veel om te laten zien. Dit keer van Monument Valley, het is een gebied met unieke rotsformaties. De grote eenzame rode rotsen. Het staat ook erg bekend om de cowboys en de indianen. Er stonden veel indianen hun zelfgemaakte spullen te verkopen. Misschien ken je Monument Valley wel van bekende films. Het was een prachtig gebied, zo perfect voor foto's. Het was er zo bijzonder en rustig, ook was er een heerlijke zon en een super harde koude wind. Maar dat het koud was is niet terug te zien op de foto's. Een paar kilometer verderop was ons hotel, vanaf onze hotelkamer kon je gewoon in de ochtend de zonsopkomst zien, zo bizar. De foto's die ik heb gemaakt in Monument Valley vind ik heel erg Amerikaans. Monument Valley vond ik samen met Bryce Canyon de mooiste Nationale parken die we hebben bezocht. Wat vinden jullie van Monument Valley? Welke foto is jouw favoriet? Ik kan echt niet kiezen, die foto van mij op de grote rots vind ik wel erg gaaf. On top of the world.
 
Monument valley



Monument valley














SHARE:

16 opmerkingen

  1. Woaah, die natuur is toch gewoon overweldigend! De natuur is daar zo 'groot' en als je om je heen kijkt, zie je gewoon overal natuur (snap je wat ik bedoel? hier in Nederland zie je alleen weilanden en huizen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaah! Ik bekijk deze foto's echt met open mond, echt prachtig! Ook die wilde paarden!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ervaring, prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een supermooie foto's! Ik ga volgend jaar naar Amerika om daar een jaar High School te doen dus ik word hier echt enthousiast van, ik hoop dat ik het ook mag gaan zien :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ze zijn net als de rest echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's! Ik krijg hier helemaal zo'n route 66 idee bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige foto's zeg! Mag ik vragen welke camera je hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woah, echt adembenemende foto's maak je toch altijd! Prachtig zeg. Ik vind die foto van jou op de rots ook heel tof, wat zou dat een tof gevoel zijn geweest! Ik hoop er ook ooit een keertje heen te mogen, haha. Lijkt me zoo cool!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om te zien! Amerika wow! Nooit geweest maar het moet wel gaaf zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw zo tof dat je daar geweest bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er weer heel tof uit Bo! Ik zou waarschijnlijk echt zo'n cowboy gevoel krijgen als ik daar was, want zo'n sfeertje heeft het wel ahah. De een na laatste foto vind ik trouwens ook echt heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw zeg, jeetje! Dit zijn wel echt héle gave foto's, ik wil er ook heen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig