vrijdag 23 januari 2015

Tartan scarf

Vorig weekend ben ik naar de stad geweest om mijn horloge te laten maken, ik kwam een super leuke tartan sjaal tegen bij de h&m die gewoon mee moest nemen. Ik heb hem tot nu toe iedere dag gedragen. Hij is zo lekker warm! Ik vind de kleurencombinatie ook zo leuk. Trouwens, over weekend gesproken.. Ik heb nu weekend, helaas wordt het vandaag de hele dag leren voor de toets week. Maandag begint de toets week, en ik heb er totaal geen zin in. Maar in dit weekend heb ik wel erg veel zin. Vanavond heb ik een verjaardag en morgen ga ik uit, een soort van voorproefje van carnaval. Dus we gaan verkleed. Zondag wordt het weer een normaal werkdagje. Doen jullie trouwens al mee aan mijn Amerika winactie? De outfit foto's die ik heb gemaakt zijn niet heel bijzonder, maar ik wilde zo graag mijn nieuwe sjaal laten zien in deze simpele outfit. Ook draag ik weer mijn puma suède sneakers, ik heb ze een tijdje in de kast gezet maar nu het zo koud is buiten zijn ze echt heerlijk. Het zijn echt mijn favoriete sneakers. Ik ben trouwens echt verliefd op mijn zwarte high waist jeans, het is echt een perfecte jeans voor mij. Wat vinden jullie van mijn tartan sjaal?






 


T-SHIRT ONLY l JACKET H&M l JEANS ONLY l SCARF H&M l SNEAKERS PUMA SUÈDE l WATCH ORIANDO
SHARE:

18 opmerkingen

  1. Die kleurencombinatie heb ik nog niet eerder gezien, super mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, die sjaals zijn altijd zo lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent mooi Bo!
    Staat je heel erg goed:)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's, die sjaal is echt heel leuk! Hele mooie omgeving ook, ik ben echt zo'n poldermeisje hahaha.
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt een hele lieve lach:) Mooie foto's, je sjaal is heel cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De sjaal staat ontzettend leuk bij je outfit!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik vind het echt een hele leuke outfit en die sjaal ziet er super leuk en comfy uit! Je outfitfoto's zijn as always heel mooi! Ik blijf je puma schoenen leuk vinden, je ziet ze tegenwoordig heel veel. :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulk soort sjaals vind ik zo leuk, hij staat je ook heel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke sjaal! Veel plezier dit weekend en good luck met de toetsweek! Ik had het nog niet gezegd, maar ik vind al je foto's uit Amerika zo mooi. Heel fijn om naar te kijken! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nice ourtfit:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuke sjaal :)! Veel succes met leren meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier dit weekend en succes met de toetsen! Ik vind je sjaal geweldig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaa, je sjaal is leuk! Mooie foto's ook. Ik ga gelijk meedoen aan je winactie, die had ik nog helemaal niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig