vrijdag 13 februari 2015

Grand Canyon

Ik had dit artikel al een aantal dagen geleden online willen zetten, maar doordat onze internet er thuis uit lag was ik er niet aan toegekomen. Ik woon in Noord-Brabant, we vieren altijd carnaval. Vanavond is de eerste avond dat ik carnaval ga vieren. Bij ons in de buurt komt Yellow Claw, al mijn vrienden en vriendinnen (en ik natuurlijk ook) gaan ernaartoe. Ik weet zeker dat het heel erg gezellig gaat worden. Oh en morgen is het Valentijnsdag, ik ga er niks speciaals voor doen. Jullie wel? En vieren jullie carnaval?
 
In Amerika moesten we natuurlijk ook de Grand Canyon bezoeken. Dat is gewoon hét ultieme volgens veel toeristen. Ik ben het daar niet helemaal mee eens, ik bedoel ik heb zoveel mooie dingen gezien. De Grand Canyon is echt onwijs groot, wij hebben echt maar een heel klein stukje gezien. Het bijzondere eraan is dat je naar beneden moet kijken, meestal zijn de bergen hoog maar deze zitten in een kloof. De canyon is ongeveer 435 kilometer lang en 20 kilometer breed. Behoorlijk groot dus, het was heel erg mooi. Je kon overal kijken bij de uitkijkpunten. Wat vinden jullie van mijn foto's?









SHARE:

11 opmerkingen

  1. Prachtig, Grand Canyon staat hoog op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LeuK dat je daar geweest bent! Ziet er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer prachtig! Ik vier ook carnaval, 5 avonden en 4 dagen lang haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wederom, prachtige foto's van stunning uitzicht! Eerst was ik niet zo van 'ik-moet-echt-naar-deVS!', maar na al jouw prachtige foto's boek ik zo een ticket!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is dit indrukwekkend zeg. Zo hoog! Lijkt me stiekem wel een beetje eng om er te staan, haha. Ik heb geen hoogtevrees maar het idee dat het zo hoog is, vind ik eng, haha. Prachtige foto's heb je weer gemaakt. USA lijkt me echt prachtig om eens een keer in je leven naartoe te moeten gaan!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow zo mooi! Hier wil ik echt graag een keer heen :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben er vier jaar geleden ook geweest. Super leuk om te zien. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig