zondag 15 februari 2015

Sedona (+ helikopter vlucht!)

In Amerika bezochten we ook het plaatsje Sedona. We verbleven hier twee dagen. Het is een rots landschap wat vooral bekend staat om de Red Rocks. We waren de natuur in geweest waar we zo ongeveer als enigste toeristen rondliepen. We spotten daar een kolibrie, zo'n piepklein vogeltje die je niet zomaar ergens tegenkomt. Toen kon ik mijn zoomlens eens gebruiken en wauw, dat ding was perfect om in te zoomen op dat vogeltje. Verder hadden we ook het stadje bezocht. Daar hadden ze een heerlijk chocolade winkeltje waar ik marshmallows met M&M's haalde. Mijn moeder en mijn broertje haalden van die heerlijke karamel appels. Wat ik zo leuk vond aan deze dagen was ons huisje. Overal sliepen we in hotels, maar hier hadden we gewoon een heel huis. Met een beneden verdieping en een boven verdieping. En een openhaard! Mijn vader wilde heeel graag een helikopter vlucht maken, maar omdat het in de Grand Canyon zo duur was hebben we de helikoptervlucht gemaakt over de Red Rocks in Sedona! Ik vond het eerst heel eng, ik was echt bang om misselijk te worden maar dat viel reuze mee. Na 10 minuten stonden we alweer aan de grond, het was een korte vlucht maar wel heel gaaf om mee te maken.













SHARE:

12 opmerkingen

  1. Ik begin Amerika echt steeds gaver te vinden! Het ziet er zo gaaf uit! En dat hoopje M&M's, jummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw ziet er echt allemaal heel gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto en die marshmallows zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet er echt van om naar jouw foto's te kijken! Die met die kolibrie is zeker gaaf. En dat marshmellowding.. wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeeh wat gaaf! En die marshmellow met M&M's: te lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat moet een geweldige reis zijn! Wat gaaf van de helikoptervlucht en waaah zo lekker dat marshmallow m&m ding. :) Liefs, Rowan PS: prachtig jurkje op die foto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk verslagje! Echt prachtige foto's, en wat een ontzettend gaaf landschap!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat ziet eruit als een geweldige reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoo is wat is dat tweede? Superlekker zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooh wat leuk dat ik toevallig op je blog uit kom... ik ben een half jaar terug ook in amerika geweest,.. ik ga al je blogs hierover terug lezen! p.s. die marshmallow met M&Ms zien er mega lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige foto's ♥ die tweede foto ziet er erg lekker uit.! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig