woensdag 11 november 2015

The perfect pair of black boots

Het duurt eventjes (een paar jaar), maar dan heb je ook wat. Zoeken naar de perfecte zwarte leren laarsjes. Finally found them! Ik wilde graag zwarte leren laarsjes, omdat het soms nét wat chiquer is als dragen van sneakers. Gewoon onder een casual outfit, of voor speciale gelegenheden onder een jurkje of rokje bijvoorbeeld. Niet dat ik vaak jurkjes of rokjes draag, maar zulke laarsjes zijn eigenlijk gewoon onmisbaar in een kledingkast. Voor mij zijn ze perfect. Niet te breed voor mijn smalle enkels, een niet te hoge hak en lekker simpel en casual! Ze zijn gemaakt van echt leer waardoor de kwaliteit ook goed is. Ik heb deze mooie laarsjes bij de Van Haren gescoord voor €60-. Hopelijk kan ik binnenkort snel outfit foto's te maken met mijn nieuwe laarsjes. Wat vinden jullie van mijn nieuwe leren laarsjes? Hebben jullie de perfecte leren laarsjes al kunnen vinden?




SHARE:

9 opmerkingen

  1. Oeh, die zijn inderdaad heel leuk en helemaal niet zo duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke laarsjes! Leuk met dat slangen printje bij de hakken, en ook met die ritjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, ik ben ook al super lang opzoek naar de perfecte zwarte enkellaarsjes! xx

    http://melisa-demir.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg leuk! Soms heb je dat he, dat je echt op zoek bent naar een bepaald item (dat je in je hoofd al helemaal voor je ziet hoe het er uit moet zien). Dat herken ik, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig