zondag 29 november 2015

Utrecht

Gisteren ben ik samen met mijn moeder een HBO open dag wezen bezoeken in Utrecht. Vorige keer Amsterdam, nu Utrecht! Na de open dag zijn we het centrum van Utrecht in geweest. Shame on me, ik was nog nooit in het centrum van Utrecht geweest. We liepen door de winkelstraten, haalden een speculaas latte bij de Starbucks en genoten van de stad. Het was een hele fijne dag! Dit keer heb ik niet geshopt, omdat ik eigenlijk niet zoveel nodig heb. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, trouwens. Utrecht is echt een leuke stad, in de zomer zou ik hier nog wel graag een keertje naartoe willen gaan! Aangezien het nu ook zo vreselijk koud is buiten. Vandaag heb ik lekker een dagje vrij genomen van mijn werk om wat te bloggen en aan mijn school/stage opdrachten te werken. Verder wil ik vandaag nog even gaan hardlopen, want ik merk dat één keer hardlopen in de week mijn conditie niet echt verbetert. Hebben jullie nog iets leuks gedaan dit weekend?



SHARE:

6 opmerkingen

  1. Ik vind Utrecht echt een leuke stad. Mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van Utrecht <3 en wat een leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt leuke fotos gemaakt, grappig, ik woon sinds 5 jaar met veel plezier in Utrecht en ook zomers is het superleuk in de binnenstad....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Persoonlijk vind ik dat Utrecht niet echt een fijne winkelcentrum heeft.. xx

    www.melisa-demir.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom eigenlijk ook nooit in Utrecht, terwijl het me wel een hele mooie en leuke stad lijkt. Mooie foto's maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie scherpe foto's! Ik was een tijdje geleden nog in Utrecht om met mijn moeder te shoppen, mooie stad is het!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig