dinsdag 5 januari 2016

Back in town + NYE (outfit, fireworks)

Gisterenavond ben ik (helaas) weer teruggekeerd naar de Nederlandse bodem, ik wilde stiekem nog lang niet weg uit het prachtige Thailand! Ik ben 2,5 week wezen rondreizen door Thailand samen met mijn ouders en mijn broertje. Elke minuut van de rondreis heb ik genoten van het prachtige land. We hebben heel veel moois gezien en gedaan, het was echt een onvergetelijke reis! We begonnen onze rondreis in de hoofdstad Bangkok, vanuit daar zijn we richting het zuiden gegaan. Zo hebben we Amphawa, Hua Hin, Khao Sok en Krabi bezocht. Ik kan niet wachten om te beginnen met mijn reisverslagen en mijn honderden foto's met jullie te delen. Het bloggen heb ik erg gemist en ik hoop dat jullie ook een fijne tijd achter de rug hebben met de kerstdagen en de jaarwisseling. Mijn eerste artikel over Thailand wilde ik graag schrijven over mijn New Years Eve, ik vierde nieuwjaar in het paradijselijke Krabi. Er was een nieuwjaarsdiner in het hotel met cocktails, vuurwerk en veel gezelligheid. Mijn vader maakte een paar foto's van mijn NYE outfit, ik droeg een zwart jurkje van ONLY met witte all stars. Lekker simpel en comfi! Het vuurwerk in Krabi was prachtig, ik heb er wat foto's van geschoten en er kwam er één uit die echt perfect getimed was. Ook maakte mijn broertje en ik foto's met een lange sluitertijd van de sterretjes. Er zijn leuke resultaten uitgekomen, dit had ik altijd al willen proberen! Wat vinden jullie van mijn NYE foto's? Ik wens jullie een heel fijn 2016 met heel veel liefde en geluk. ♥




SHARE:

15 opmerkingen

  1. Wat heerlijk! Ik ben heel benieuwd naar al je foto's en verslagjes. Het zal ook wel een hele teleurstelling om in koud Nederlandje weer te zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Thailand! Ik kijk al uit naar de foto´s, deze zijn al heel leuk!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jurkje draag je! en wat zijn die foto's van het vuurwerk goed gelukt! Ik ben benieuwd naar je reisverslagen! Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuk jurkje draag je zeg! En oh, heerlijk! Zo'n vakantie moet vast geweldig zijn geweest. Ik ben super benieuwd naar je verhalen en foto's! Ik hoop je snel weer te zien dit jaar, hopelijk komt het BFF Event nog in februari (ik heb er naar gevraagd via de site haha). :) Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, heel gaaf die foto's! Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van de foto's. Thailand lijkt me heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi!! En al die namen... AAHH, je raakt gelijk weer in de vakantiestemming :) Ik ben benieuwd naar je foto's, en nog een fijn 2016 gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! Ik ben heel benieuwd naar al je foto's van Thailand! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje! En wat een gave foto's! prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow die foto's zijn echt super vet! Ik moet zeggen dat we je wel gemist hebben hoor (;

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk jurkje, en indrukwekkende foto's! Hopelijk kan je weer wennen aan terug zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat gaaf dat je NYE in Thailand hebt gevierd! Die eerste vuurwerkfoto is echt vet trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit! Je foto's van het vuurwerk zijn echt goed gelukt! Dat met die sterretjes en een lange sluitertijd heb ik ook gedaan, zo'n leuk resultaat geeft dat :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig