donderdag 31 december 2015

★ Highlights of 2015 ★

Elk jaar denk ik weer hetzelfde, het jaar is weer zo ontzettend snel voorbij gevlogen. Het is ook gewoon echt zo. Vannacht om 0:00 zal het vuurwerk weer afgestoken worden en wordt er getoast met champagne, de vraag die weer in mijn hoofd rond komt dwalen is 'is het jaar nu al voorbij?'. 2015 was een geweldig jaar voor mij, vooral met heel veel fun. Ik kan het niet anders zeggen, ontzettend veel mooie, leuke momenten en dagen heb ik gehad. Dit jaar kon al niet beter beginnen, op 1 januari 2015 stond ik tegenover het Hollywood Sign in Los Angeles mijzelf af te vragen wat 2015 mij allemaal zou brengen. In 2015 heb ik onwijs veel mooie foto's gemaakt, mooie reizen gemaakt, veel wezen feesten/stappen en gewoon erg genoten. In dit artikel laat ik jullie mijn hoogtepunten zien van mijn 2015. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het bezoeken van mijn blog dit jaar. Hier ben ik jullie heel erg dankbaar voor! Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar met de beste wensen voor het nieuwe jaar. Blijf in jezelf geloven en laat al je wensen uitkomen. Hoe hebben jullie 2015 beleefd? Hopelijk was 2015 voor jullie ook een jaar met heel veel moois. Ook ben ik erg benieuwd naar jullie wensen voor het nieuw jaar. Happy 2016 to you all! ♥



een uitwisseling
Samen met mijn ouders startte ik het nieuwe jaar in Amerika, tijdens onze rondreis. Het was echt een geweldige tijd, ik heb zoveel moois gezien daar. Toen ik nog maar net terug kwam vroeg mijn leraar op school of ik mee wilde doen aan een uitwisselingsproject. Hij vroeg of ik mee wilde gaan naar Italië om daar in een gastgezin te verblijven. Samen met vier andere Nederlanders zijn we naar Italië gegaan, het was echt een geweldige tijd. Ik heb hier leuke contacten en hele fijne herinneringen aan over gehouden. Het was echt heel onverwachts, maar dit is zeker weten mijn favoriete herinnering van 2015!







 rijbewijs + Lille
In maart haalde ik mijn rijbewijs, in één keer. Op deze prestatie ben ik ook nog steeds heel erg trots. Nu rijd ik elke dag met de auto naar mijn stage en geniet ik van het hebben van een rijbewijs. In mei ging ik een dagje naar Lille met mijn Franse klasje, wat een mooie stad is dat!


fotografie
In 2015 nam ik een nieuwe lensje in mijn bezit, namelijk de 50mm f/1.8 lens. Een super bekend lensje natuurlijk onder de bloggers, maar ik ben er nog steeds erg blij mee! Met dit lensje heb ik al veel moois gefotografeerd.
lente 
In het lente seizoen bezocht ik de Keukenhof samen met bloggers Carola en Maris, het was echt prachtig. Daar schoten we hele mooie plaatjes, ik kijk met een glimlach terug op afgelopen lente seizoen. De lente is altijd al mijn favoriete seizoen geweest.

18 jaar + eerste uitgaansvakantie
Afgelopen juni werd ik 18, een mooie en volwassen leeftijd! Alhoewel we dat volwassen af en toe wel achterwegen kunnen laten. Maar goed, ik mocht dus 'legaal' autorijden, drinken en uitgaan. Samen met vier vriendinnen ben ik naar Salou geweest, voor een eerste echte uitgaansvakantie. Hiervoor was ik nooit vaak wezen stappen, dus ik was erg benieuwd. Het was echt een hele leuke en gezellige week. We hebben zoveel genoten daar! Aankomende zomer hoop ik weer op uitgaansvakantie te gaan met vriendinnen.


Londen + zeeland
Afgelopen zomer ging ik ook 2 dagen naar Londen en een dagje naar zeeland met mijn ouders. Deze foto's van hieronder vind ik zo mooi. Die heb ik dan trouwens ook gemaakt met mijn 50mm f/1.8 lensje. Misschien wel mijn favoriete fotografie van afgelopen zomer. Ik weet niet precies waarom, maar deze foto's hebben iets speciaals vind ik. Dat komt vooral om die kindjes op de tweede foto denk ik, zo schattig! De zomer van 2015 was echt heerlijk.


stage
Eind augustus begon ik met mijn stage bij van Tilburg Mode & Sport. Hier loop ik nu stage t/m april, best wel lang dus! Het is een hele grote modewinkel, en ik mag meehelpen op de webshop. Het is echt heel leuk. Ik heb super leuke collega's en werk samen met andere stagiaires. Op mijn stageplek mag ik hele leuke dingen doen, ik heb zelfs een stukje mogen schrijven voor op de blog. Een leukere stageplek had ik niet kunnen wensen!


herfst
De herfst blijft naast de lente ook een heel fijn seizoen, afgelopen herfst heb ik niet veel kunnen fotograferen omdat ik 40u per week stage heb gelopen. Maar toch heb ik wel genoten van afgelopen herfst. In oktober ben ik onverwachts naar het Amsterdam Dance Event geweest in de Heineken Music Hall. De dj's Axwell & Ingrosso kwamen daar, en Martin Garrix was er ook nog heel eventjes. Dat was echt een heel gaaf feestje, daar heb ik echt van genoten!

★ other (blog, series, running)
Afgelopen jaar is het ook goed gegaan met mijn blog, het artikel van de tour op de set van Pretty Little Liars werd het meest bekeken, wel 933 keer! Ook al heb ik afgelopen jaar minder tijd voor mijn blog gehad vanwege mijn stage, ik vind 't nog steeds heel leuk om te doen. Afgelopen jaar ben ik veel nieuwe series gaan kijken, afgelopen zomer begon ik aan The Vampire Diaries. Nu ben ik in seizoen 7, en wacht ik elke week op de nieuwe aflevering. Veder heb ik het eerste seizoen van Once Upon A Time gekeken. Ook begon ik dit jaar met hardlopen, ik ga 1 tot 2 keer per week. Meestal ga ik 5 kilometer, en haal ik dat bijna altijd binnen 30 minuten! Al moet ik hier wel bij zeggen dat ik dat best wel zwaar vind. In het nieuwe jaar wil ik hier ook graag mee doorgaan, maar dan wel met betere hardloopschoenen.

goals for 2016
Vorig jaar stelde ik goede voornemens: mijn vriendinnen van vroeger vaker zien, mijn rijbewijs halen en een leuke stage vinden. Zonder hier echt over nagedacht te hebben, is het allemaal gelukt! Mijn vriendinnen van de basisschool heb ik de afgelopen tijd best vaak gezien, wat ik echt super leuk vind. Ook heb ik zoals eerder genoemd in dit artikel mijn rijbewijs gehaald en een leuke stage gevonden! Nu zat ik na te denken over goede voornemens voor het volgende jaar:
- Mijn stage met een dikke voldoende afsluiten
- Aangenomen worden op een leuke HBO studie
- Op kamers gaan
- Op tweede uitgaansvakantie gaan
- Beter worden in hardlopen/sporten


Hoe was jullie afgelopen jaar? En hebben jullie al goede voornemens opgesteld? Happy 2016 to you all! ♥
SHARE:

4 opmerkingen

  1. Wat een prachtig jaar heb je gehad met veel leuke dingen. Hopelijk mogen al je doelen uitkomen in 2016! Ik wens je alvast een super fijne jaarwisseling en een top 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, het klinkt als een fijn jaar :) Ik heb ook goede voornemens opgesteld, maar misschien zijn het een beetje te veel en wordt dat wat onrealistisch..
    Alvast een gelukkig nieuwjaar, have fun tonight! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk lezen dit! Leuk lijstje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lijst aan highlights zeg! Je hebt echt een fantastisch jaar achter de rug. De Keukenhof was ook echt een hoogtepunt van 2015, dat was zo leuk! Dat 2016 maar weer zo'n leuk jaar mag worden. Ik hoop je snel weer te zien dit jaar, sowieso praten we nog even over het BFF Event als dat er weer is! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig