zondag 31 januari 2016

Krabi - Thailand

Vandaag schrijf ik alweer mijn laatste reisverslagje over Thailand. Daarna heb ik helaas geen jaloersmakende foto's meer voor jullie, misschien toch wel beter, omdat ik er zelf ook jaloers van word en graag terug zou willen! De laatste 5 dagen in Thailand heb ik rondgebracht in Ao Nang, Krabi, het zuiden van Thailand. Krabi is een ontzettend mooie en paradijselijke bestemming. Zon, strand, helder zeewater, lekker eten, Krabi heeft het allemaal! De eerste dag ben ik samen met mijn ouders en broertje naar Railay Beach geweest. Verder in deze week zijn we twee keer met een boot tour mee geweest naar verschillende prachtige eilanden waaronder: Phi Phi Island, Bamboo Island en Hong Island. Deze eilanden hebben echt het meest heldere zeewater dat ik ooit gezien had. Bamboo Island heeft een prachtig wit strand en hier kun je dan ook goed snorkelen. Phi Phi Island is heel bekend, vandaar dat het daar ook erg toeristisch is. Logisch, want het is prachtig! Hong Island vond ik ook erg mooi, hier kon je ook goed snorkelen. De uitstekende rotsen uit het heldere zeewater vind ik zo mooi en bijzonder. Ik vond Krabi en prachtige, paradijselijke en kleurrijke bestemming in Thailand! Scroll maar lekker door mijn foto's heen, en probeer niet al te jaloers te worden. Dan zal ik proberen om geen heimwee te krijgen om terug te gaan! Wat vind jij van de foto's die ik maakte?


Railay Beach



Phi Phi Island

Bamboo Island



Hong Island


SHARE:

10 opmerkingen

  1. Wat een prachtige foto's! Zelf wil ik ook nog graag een keer naar Thailand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Thailand lijkt mij geweldig! Je hebt super mooie foto's gemaakt <3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt prachtige foto's weer Bo. Je reisverslagen vind ik altijd zo leuk om te lezen! Dit is vast en zeker een reis om met veel plezier naar terug te kijken.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wauw! Wat heerlijk moet dat zijn geweest! Ben nog nooit in Thailand geweest, maar dat ziet er niet verkeerd uit ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtige foto's heb je genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow amazing place!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig