donderdag 25 februari 2016

Nieuwe blognaam + domein!

Welkom op mijn 'nieuwe blog'! Zoals jullie misschien al hebben gezien heeft mijn blog een nieuwe naam, en een domein! Hiermee bedoel ik dus dat ik nu .nl heb in plaats van .blogspot.nl, hoe professioneel is dit? Ik bedacht mij een tijdje geleden eens om mijn blognaam te veranderen en misschien .nl erachter wilde laten zetten. Gisteren ben ik mijzelf hierin gaan verdiepen, et voilà! Mijn nieuwe link is nog niet helemaal optimaal, omdat er nu nog per se www. voor geplaatst moet worden. Hier ben ik nog mee bezig, maar ik ben niet zo super handig met al deze 'computertaal'. Het is al heel wat dat dit mij gelukt is, haha! Maar goed, mijn nieuwe blognaam dus: ik verzon stuff by bo 3,5 jaar geleden. Toen wist ik nog niet zo goed waar ik over wilde bloggen etc. Tegen deze tijd ben ik gaan nadenken over een nieuwe naam, ik wilde graag iets met mijn naam en met fotografie. Ik plakte mijn naam Bo  + photography aan elkaar en kwam uit tot bography. Een lekkere korte naam. Zelf ben ik heel blij met mijn nieuwe blognaam en domein, omdat dit toch wel gelijk beschrijft dat ik vooral blog over fotografie. Ik ben hééél erg benieuwd wat jullie van mijn nieuwe blognaam en domein vinden. Mochten jullie nog meer fouten ontdekken, of tips hebben: altijd welkom!


SHARE:

18 opmerkingen

  1. Mooie nieuwe naam heb je gekozen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu je eigen domein en een nieuwe naam hebt, heel mooi!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahh wat een leuke blognaam Bo! Past goed bij jou en je blog! Gefeliciteerd met je eigen domein! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een eigen domein hebt! Je nieuwe blognaam vind ik echt heel leuk klinken en hij is origineel! Ik ga je linkje aanpassen in mijn favorieten én hoe erg... ik dacht dat ik je al die tijd al volgde maar blijkt dus toch niet zo. Shame on me! Snel maar even gedaan net, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn hè, om een eigen domein te hebben? Super leuke naam trouwens. Erg leuk en goed verzonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nieuwe naam!

    Liefs,
    susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bography, wat goed bedacht! Super fijn zo'n nieuwe domein. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is echt zo fijn om een eigen domeinnaam te hebben. Je hebt ook voor een mooie en pakkende naam gekozen. Zo'n naam blijft lekker hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah tof! Ik vind je nieuwe naam erg leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie naam! En het ziet er mooi uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! ( ook echt een originele en mooie naam ).
    Via waar heb je je domeinnaam gekocht?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig