woensdag 24 februari 2016

Craving for spring

Als jij één seizoen mocht kiezen als favoriet, voor welke zou jij dan gaan? Zonder twijfel is mijn favoriete seizoen de lente. Waarom? De natuur wordt weer kleurrijk, roze bloesems, er is weer zon (oké, niet altijd), terrasjes pakken, vrolijke mensen, kleurrijke kleding, dunne jasjes, buiten zijn en de allermooiste foto's maken. Deze dingen kwamen als eerste bij mij op als ik aan de lente denk. Al een beetje weggedroomd? Ik heb de regenachtige en bewolkte dagen van de afgelopen weken nu al wel weer gezien, daarom kan ik niet wachten op de lente. Vandaag post ik alvast wat lente foto's die ik vorig jaar heb gemaakt. Kijken jullie ook zo uit naar de lente?




SHARE:

3 opmerkingen

  1. Wat een heerlijke lente foto's! Ik heb echt weer zin in lente. Winter kan leuk zijn als we kunnen schaatsen op de grachten of wanneer er een mooi pak sneeuw ligt... maar deze saaie winter mag van mij snel weer over zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah lente, heerlijk! Ik zie er zo erg naar uit. Man, oh man. Mooie fototjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne foto's! Elke keer dat nu het zonnetje schijnt word ik al helemaal vrolijk en wil ik ijsjes kopen, ik ben echt toe aan lente haha ;)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig