dinsdag 5 april 2016

Ik kocht een macbook pro

Al een tijdje was ik aan het verlangen naar een nieuwe laptop; een kleinere, dunnere en een betere. Mijn oude HP laptop was toe aan vervanging na 3 jaar dagelijks gebruik. Na lang twijfelen (over de prijs, want wow..) ging ik voor een Macbook Pro 13' inch met retina display. Inmiddels heb ik 'm al een maand, en ik ben er heel tevreden over! Sommige dingen van overstap van Windows naar Apple zijn nog wel een beetje wennen, maar ik heb het al best snel onder de knie. Het scherm is echt super helder, waardoor ik zoveel beter mijn foto's kan bewerken en films/series kan kijken. Ook gaat de batterij zo lang mee, wat zo fijn is! Het is ook zo fijn dat ik alles kan synchroniseren met mijn iPhone. Mijn nieuwe laptop weegt bijna niets, dus super makkelijk om overal mee naartoe te nemen. Ik gebruik mijn macbook nu vooral veel om muziek te luisteren, foto's te bewerken en te bloggen. In september begin ik aan mijn HBO studie, waar ik hem ook grotendeels voor gekocht heb. Daar zal ik hem veel nodig gaan hebben! Het was een flinke uitgave, maar ik ben er zo verliefd op. Ik deed een poging om inspirerende foto's te maken van mijn nieuwe laptop, wat vinden jullie ervan? Zijn jullie ook in het bezit van een macbook?



SHARE:

13 opmerkingen

  1. Ik heb zelf ook nog een oudje en als ik deze foto's zie... Droom al helemaal weg! Echt super dat je er een hebt gekocht, ik hoop dat ie lekker lang mee gaat :)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa zo tof! Ik ben ook nogsteeds zo blij met mijn macbook. Hahah de overstap van windows naar mac was voor mij in het begin ook zo wennen! Maar dat is allemaal goed gekomen gelukkig :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh wat een beauty zeg.. Ik ben nog wel tevreden met m'n Toshiba die nog relatief nieuw is, maar Apple ziet er gewoon zo mooi uit haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof, een macbook staat ook nog op mijn wishlist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Als ik ooit heel veel geld win koop ik zeker een macbook haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf dat je een macbook hebt! Hij is zo mooi.. droom laptop, hihi :) veel plezier ermee! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm zo tof! Hij lijkt me ook geweldig om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is mooi! Ik heb hem zelf ook maar dan zonder retina display, haha! Ik had alleen zelf willen gaan voor 15 inch", maar 13 inch" is ook prima te doen! Inmiddels wel aan gewend, haha. Supertof dat je hem ook hebt! Je gaat er lang plezier aan beleven, de mijne is al 5 jaar bij me!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je n macbook gekocht hebt! Ik heb m zelf ook, maar vind m juist heel vervelend voor foto's bewerken haha, daarvoor gebruik ik nog steeds m'n oude windows ;p Maar voor de rest vind ik m ook veeeel fijner! Veel plezier er nog van Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb er ook een! ik vind hem heel erg fijn, zeker een goede aankoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nu echt zn jaloers op je he! Niet normaal, ik moet hem ook nog hebben voor me opleiding, maar ik ben echt zooooooo jaloers :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil zo graag een MacBook maarja..de prijs hè. Heel veel plezier ermee in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig