zaterdag 16 april 2016

Outfit / back to basics

I'm back on track! Het heeft even een tijdje geduurd voordat ik weer een artikel voor mijn blog heb getikt, dit komt vooral omdat ik veel werk en hierdoor ook eigenlijk weinig moois kan fotograferen voor mijn blog. Vanmiddag ben ik met mijn beste vriendinnetje Maaike naar een duingebied geweest om foto's te schieten en te genieten van cappuccino's. Het was jammer dat de zon niet scheen, maar er zijn toch leuke foto's uitgekomen! Het was een perfecte zaterdagmiddag. Ik droeg een hele basic outfit, die ik stiekem toch wel erg leuk vind. Mijn nieuwe jeans hadden jullie al voorbij zien komen in mijn lente shoplog, ik vind 'm zo leuk! Ook droeg ik mijn all stars van vorig jaar, ze zijn een beetje versleten dus misschien koop ik er deze zomer wel een nieuw paar bij. Hebben jullie nog leuke weekendplannen? En wat vinden jullie van de foto's die we maakten?
longsleeve NIKKIE / jeans ONLY / sneakers CONVERSE
SHARE:

8 opmerkingen

  1. Wat een leuke foto's zijn het geworden!!
    Groetjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's zijn het geworden! Bekende plek, haha! Je outfit vind ik echt superleuk eruit zien. Je broek vind ik echt tof!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie omgeving en leuk outfitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! ik woon zelf vlakbij een duingebied, echt heerlijk!
    Groetjes!
    http://leanneverdon2.wix.com/leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe foto's! Ik vind je outfit ook heel leuk, vooral je jeans!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's zeg! Heerlijk dat je bij de duinen bent. En zo'n simpele outfit kan altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die omgeving toch mooi! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig