vrijdag 2 september 2016

Een 'nieuwe blog'

Hallo lieve volgers. Ja ik ben er nog! Op dit moment kan ik het eindelijk zeggen: ik woon in Amsterdam! Ik woon in de grote stad, de prachtige hoofdstad van Nederland. Mijn studie begint maandag, afgelopen week hadden wij een introductie en leerde ik mijn klas kennen. Ik ben erg benieuwd naar mijn studie, maar tot nu toe bevalt alles me nog heel goed! Het is misschien gek, maar ik voel me al best wel thuis in Amsterdam. Het is zo tof om hier te wonen, ik heb al een fiets hier en ik kan overal naartoe op de fiets of met de metro. In Amsterdam zijn er zoveel leuke plekjes waar je koffie kunt gaan drinken of lekker kunt lunchen. Ik heb twee hele leuke huisgenootjes. We zijn elkaar natuurlijk nog aan het leren kennen, maar we kunnen het goed vinden met elkaar. Een hele tijd heb ik na zitten denken: wat ga ik met mijn blog doen? Nu ik een nieuwe fase van mijn leven in ga, wil ik hier wat mee doen: een nieuw concept voor mijn blog. Ik wil gaan schrijven over hoe het studentenleven mij bevalt in Amsterdam. Ik wil hotspots gaan delen (concept stores, koffietentjes, lunchplekjes). Ik wil kookrecepten gaan delen, en last but not least wil ik natuurlijk lekker veel blijven fotograferen. Mijn blog blijft gewoon hetzelfde, maar ik wil mijn lay-out wel gaan veranderen en over nieuwe onderwerpen gaan schrijven. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze verandering vinden! Binnenkort kunnen jullie hier een nieuwe lay-out verwachten. De foto's uit dit artikel maakte ik onlangs op het strand van Zoutelande, prachtige plek daar. Hoe is het met jullie?




SHARE:

10 opmerkingen

  1. Wat een prachtige foto's! En ja wat is een studie toch spannend! Zelf begin ik ook volgende week dus ik wel wel benieuwd naar je 'studenten' blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo benieuwd naar je nieuwe lay-out en artikelen! (: Ze worden vast superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa het strand in Zoutelande is mijn favoriet<3 Maar ahh wat gaaf en exciting al die nieuwe dingen, ik ben benieuwdd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat leuk dat je in Amsterdam woont (mijn geboortestad heuj)
    Ik ben erg benieuwd naar je verhalen over het studentenleven! Heel veel plezier in Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je plekje in Amsterdam! Ben benieuwd naar de nieuwe versie van je blog :)
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! En wat tof dat je in Amsterdam woont!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Amsterdam is lijkt mij erg gezellig om te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een prachtige foto´s! Amsterdam is echt een leuke stad, wat leuk dat je er nu woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie foto´s maak je! Welke lens gebruik je daarvoor? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor deze foto's heb ik de 50mm f/1.8 lens gebruikt! Dankjewel, super lief!

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig