zaterdag 13 augustus 2016

Life's better at the beach

I'm back in town! Samen met drie vriendinnen ben ik 10 dagen op vakantie geweest in Albufeira, Portugal, waar wij een heerlijke tijd hadden. Toen ik nog maar net thuiskwam, vertrok ik met mijn moeder en mijn broertje naar Engeland om mijn zus op te zoeken. Mijn zus werkt als een au pair in Plymouth, in het zuiden van Engeland. Hier zijn we een midweekje geweest en heeft mijn zus ons leuke plekjes laten zien. We gingen o.a naar een prachtig strandje in Cornwall, waar ik deze foto's maakte. Helaas te koud om te zwemmen, maar heerlijk om uit te waaien en te fotograferen. Nu ik weer thuis ben werk ik 2,5 week full-time, en dan ga ik naar Amsterdam omdat mijn HBO intro week dan al begint en ik al lekker kan wennen in mijn kamer in Amsterdam. Aanstaande maandag ga ik er heen om het verder in te richten, dan zal ik nog wat foto's maken voor mijn blog! Zodat jullie mijn eigen plekje in Amsterdam ook kunnen bewonderen. Hoe is het met jullie? Zijn jullie ook op vakantie geweest?


SHARE:

6 opmerkingen

  1. Dat strandje in Cornwall ziet er mooi uit!
    Ik ben benieuwd naar de foto's van je kamer!
    En veel plezier alvast met de intro week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn die reisjes en wat tof een kamer in Amsterdam! Ik ben in Normandiƫ en Zeeland geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Ik ben ook net terug van een geweldige vakantie :) ben benieuwd naar je plekje in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Ik ben benieuwd naar je eigen plekje in Amsterdam! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig