woensdag 12 oktober 2016

Studeren & wonen in Amsterdam

Al bijna twee maanden zijn voorbij gevlogen, van mijn 'nieuwe' leventje in de hoofdstad van Nederland. Het gaat ontzettend snel, en ik heb het zo naar mijn zin hier! Mijn studie bevalt heel goed, mijn eerste tentamen is al achter de rug. Het is hard werken, en veel leren. Vooral heel erg wennen voor als je van het Mbo afkomt, omdat het zó anders is. Het is gewoon belangrijk om naast de colleges veel bezig te zijn met zelfstudie. Mijn kamer in Amsterdam bevalt ook goed, vanaf mijn kamer kan ik heel makkelijk de metro pakken naar de Hogeschool van Amsterdam of naar Amsterdam centraal. Mijn kamer is nu helemaal af, ik moet binnenkort echt eens wat foto's maken om het te laten zien aan jullie. In mijn vrije tijd ben ik aan het sporten, ik ga één tot twee keer in de week naar de sportschool. Hier doe ik mee aan groepslessen BodyPump of GRIT Strength. Toen ik dit voor de eerste keer deed vond ik het echt 'killing', nu kan ik het makkelijk volhouden en ook meer gewicht op m'n bar gooien! Ik vind het heel erg leuk om door deze groepslessen fit en sterk te worden, vooral omdat het elke keer leuker wordt en je snel vooruitgang ziet! Verder ben ik in mijn vrije tijd vaak te vinden in de stad met een lekkere bak koffie, of lekker eten. In Amsterdam zijn zoveel leuke koffie- en eettentjes, ik kan hier echt geen genoeg van krijgen! Ik was laatst met een goede vriend bij Pluk Amsterdam geweest, om cappuccino's te drinken en te smullen van het bananenbrood dat ze daar hebben. Hele toffe boel daar! Als er nog bloggers in Amsterdam zijn die zin hebben om een keer gezellig koffie te drinken of foto's te schieten, lijkt mij dat erg gezellig! Hoe gaat met jullie?

SHARE:

7 opmerkingen

  1. Amsterdam is ideaal voor een studentenleven haha (alleen wat duur helaas)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah tof dat je het zo naar je zin hebt! Mij lijkt het ook echt leuk in Amsterdam omdat er zoveel leuke dingen zijn die je kunt doen in je vrije tijd :-). Als ik terug in Nederland ben kom ik zeker even langs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief! Ja dat is een leuk idee! Alleen duurt dat nog even haha!

      Verwijderen
  3. Zo leuk dat je in Amsterdam studeert. Lijkt me zo tof :) Fijn dat het goed bevalt. Mis je Brabant soms niet een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, ik kom in het weekend gewoon naar huis dus het valt mee :)

      Verwijderen
  4. Aah, fijn dat je het zo leuk hebt daar in Amsterdam! Lijkt me zo tof om daar te wonen, er is zoveel te doen en te zien :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig