dinsdag 18 oktober 2016

Autumn photogaphs from Amsterdam

Mijn avontuur in Amsterdam is eigenlijk pas net begonnen, maar ik heb nu al een hele week herfstvakantie. Mijn eerste tentamen cijfer heb ik al teruggekregen, een 6,3 gelukkig! Dus de eerste 3 studiepunten zijn al binnen! De herfst is mijn favoriete seizoen om te fotograferen. In mijn herfstvakantie ga ik lekker een beetje uitrusten, uitslapen, werken, sporten en leuke dingen doen. Aanstaande vrijdag ga ik naar de show van Martin Garrix ADE, hier heb ik heel veel zin in! Deze foto's maakte ik bij de grachten in Amsterdam, zo mooi. Het blijft ook gewoon zo mooi. Ik wil vaker foto's maken in Amsterdam en posten op mijn blog, hotspots bezoeken, fotograferen en over schrijven. Of het mij allemaal gaat lukken kan ik nog niet beloven, maar ik ga er zeker mijn best voor doen! Hebben jullie ook herfstvakantie? Gaan jullie nog iets leuks doen in de herfstvakantie?

SHARE:

6 opmerkingen

  1. Echt super mooi! Goed dat je de eerste studienpunten binnen hebt!
    Ik ga deze vakantie voor het eerst naar Parijs whoehoe!
    Veel plezier bij de show :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, de eerste foto ziet er prachtig uit!
    En wat goed dat je je eerste studiepunten binnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's! (En alvast heel veel plezier bij Martin Garrix!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave foto's! Lijkt me heel leuk om over Amsterdamse hotspots te lezen :) Ik ben deze vakantie naar Praag geweest, was heel leuk, jammer dat de vakantie morgen weer voorbij is!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig