dinsdag 21 februari 2017

Fotografie / Maastricht

Afgelopen weekend was ik in Maastricht te vinden, mijn vriend en ik hadden een nachtje weg geboekt. We hebben twee dagen door de stad rondgeslenterd, foto's gemaakt, gewinkeld, heerlijk gegeten, veel te veel cappuccino's gedronken en van het lekkere weertje genoten. Het was een heerlijk weekendje weg! Zo fijn om er even tussenuit te gaan met z'n tweetjes. Maastricht is zo'n leuke, knusse en fotogenieke stad. Ik nam mijn camera weer eens mee om foto's te schieten. Verder deze week zal er een artikel online verschijnen waarin ik hotspots en budget tips deel over Maastricht! Zoals jullie misschien op Instagram al gespot hadden, heb ik mijn haar geverfd. Ik ging voor een blonde balayage, ik wilde graag een keer wat anders proberen met mijn haar! Het is bovenop mijn eigen haarkleur gebleven en in een verloop/balayage naar blonder geverfd. Ik vind het zo mooi geworden en ik ben er zo blij mee! Het ziet er natuurlijk uit en je krijgt geen uitgroei dat je moet bijhouden. Happy! Wat vinden jullie van Maastricht? En wat vinden jullie van mijn nieuwe haarkleurtje?

SHARE:

6 opmerkingen

  1. Sommige stukken van Maastricht zijn wel mooi, maar sommige stukken zien er ook best wel vervallen uit.
    Ik had vrijdag nog een uitvaart in een kasteel in Maastricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En ik vind je haar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Maastricht lijkt me erg leuk om een weekendje heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je in Maastricht bent geweest! Het is echt een leuke stad, ik ben er begin december geweest om de Kerstmarkt te bezoeken samen met mijn vriend, haha. :-) Het was te kort voor 1 dagje, dus misschien dat we ooit nog een keer gaan met een nachtje weg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is Maastricht toch mooi en wat heb je het mooi vast gelegd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig