dinsdag 7 februari 2017

The perfect black boots (voor maar €10,- !)

Vorige week nam ik even een kijkje bij de Primark op de Damrak. Het is een ontzettend mooie winkel met welgeteld zeven (!) verdiepingen. Ik ben niet zo'n mega fan van de kleding van de Primark, maar wel van de onwijs leuke pyjama's, sokken en accessoires. Ik kom de Primark meestal niet uit zonder een pyjama of cosy socks. Na het vinden van een pyjama T-shirt (obviously) liep ik langs de schoenenafdeling. Schoenen van de Primark? Zouden die lekker zitten en zou de kwaliteit goed zijn? I don't know! Ik liep langs een schoenenrek waar echt de meest perfecte enkellaarsjes stonden, waar ik al zo lang naar opzoek was! Ze waren afgeprijsd van 17 naar 10 euro. Het zal je misschien verbazen, maar ze zitten echt fijn! Ze hadden mijn maat nog en de enkellaarsjes passen mij perfect. Nou als dit geen budget aankoop is, weet ik het ook niet meer. Wat vinden jullie van mijn nieuwe enkellaarsjes? Zijn jullie fan van de Primark?




SHARE:

1 opmerking

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig