donderdag 2 februari 2017

Fotografie / Reguliersgracht

Heyhey! Vandaag was ik een heerlijk dagje vrij, de zon scheen en de temperatuur kwam boven de 10 graden, zo heerlijk. Het was nu wel weer een beetje klaar met de dikke sjaals en mutsen vond ik! Hebben jullie ook zoveel zin in de lente en de zomer? Ik heb mijn zomervakantie geboekt en ik kijk er zo erg naar uit. Ik ga een week naar het prachtige eiland Zakynthos in Griekenland samen met mijn vriendje. De foto's op het internet van Zakynthos zijn echt om bij weg te dromen, so lucky! Vandaag ging ik de straten in Amsterdam verkennen met mijn camera en 50mm lens. Bij de Reguliersgracht schoot ik mooie foto's die ik graag wil delen met jullie! Als er nog bloggers zijn die zin hebben om een keertje af te spreken om foto's te schieten in Amsterdam hoor ik het graag! Hoe gaat het met jullie?


SHARE:

5 opmerkingen

  1. Ah wat is Amsterdam toch pretty :) Supertof dat jullie in de zomer naar Griekenland gaan samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne foto's van Amsterdam! Ik wil echt weer eens daar naartoe. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is Amsterdam toch mooi. Dat bewijzen jouw fijne foto's nog maar eens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn mooie foto's geworden :) Het blijft daar mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amsterdam is zo leuk om te fotograferen, mooie foto's heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig