donderdag 11 mei 2017

De mooiste moederdag cadeau’s bij Lucardi

Aanstaande zondag is het Moederdag, de perfecte dag om de allerliefste moeders in het zonnetje te zetten. Ondanks dat het altijd een beetje commercieel is, probeer ik toch ieder jaar weer iets leuks te verzinnen. Meestal komt het aan op een Rituals pakketje, ook niet verkeerd natuurlijk. Dit jaar ga ik haar iets bijzonders geven. Bij Lucardi is er een prachtige collectie te koop waar elke moeder gelukkig van wordt. Bij Lucardi koos ik hele mooie zilveren minimalistische sieraden uit voor mijn moeder, aangezien ze niet houdt van grote opvallende sieraden. Deze prachtige subtiele sieraden passen overal bij en kunnen naar mijn mening niet lelijk genoemd worden. Ik koos een hele mooie armbanden set uit van More Stories. Verder koos ik een mooi subtiel armbandje en bijpassend kettinkje uit ook beide van More Stories. Ik kan niet wachten om deze prachtpareltjes aan mijn moeder cadeau te geven. 

Zilveren set met twee armbanden €69,99 €29,99

Zilveren armband bar rhodiumplated €19,99 €14,99

Zilveren ketting bar rhodiumplated €29,99 €19,99


Wat vinden jullie van de sieraden die ik uitgekozen heb voor mijn moeder? Je kunt via Lucardi een persoonlijke e-card maken en opsturen naar jouw moeder. Hiermee maak je direct kans op een bijzonder weekend weg voor jou en je moeder! Bekijk hier de hele moederdag folder van Lucardi.

Wat ga jij cadeau geven aan jouw moeder?
SHARE:

3 opmerkingen

  1. Wauw wat grappig. Precies mijn stijl! De armbanden heb ik al gekocht en ik twijfel nog over de ketting. Lekker minimalistisch en super stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die ketting erg mooi. Minimal en chic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Niet te veel poespas maar gewoon chic.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig