vrijdag 10 maart 2017

New in / Foto op aluminium

Het is alweer twee jaar geleden dat ik een geweldige rondreis maakte met mijn ouders en mijn broertje door het westen van Amerika. Ik heb daar zóveel foto's gemaakt van al die prachtige natuurparken en steden. Wat ik nog altijd eens wilde doen, is een foto op aluminum laten afdrukken van deze reis om op te hangen in mijn studentenkamer. Eind maart ga ik in een nieuwe studentenkamer, waar ik dit prachtplaatje op kan hangen! Het was lastig om één foto uit te kiezen, uiteindelijk ging ik voor een foto van Monument Valley. Deze foto is zo gaaf en zo kleurrijk vind ik zelf! Ik bestelde hem op het formaat van 40x60cm bij FotoOpAluminium.nl, een dochterbedrijf van Fotocadeau.nl. Ook bestelde ik hierbij het ophangsysteem, zodat ik hem makkelijk op kan hangen in mijn kamer. De kwaliteit van de foto op aluminium vind ik zo mooi, ik ben er zo blij mee! Persoonlijk vind ik een foto op aluminium stukken mooier dan een foto op canvas. Hebben jullie ook een foto op aluminum? En wat vinden jullie van de foto die ik liet afdrukken?

SHARE:

9 opmerkingen

  1. Wat een mooie foto is dit! Heel tof zo op aluminium :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wauw, wat een mooie foto! Heel tof zo die print op aluminium ervan, ziet er tof uit! :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een te gekke foto! Mooi dat je die hebt laten afdrukken op aluminium. Een mooie herinnering waar je nog vaak naar kan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, supergave foto zeg! Op aluminium is echt gaaf ook. (Stuur me trouwens gerust wat fotootjes toe hihi, vind ik leuk!) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof deze foto!! Ik ben zelf meer van de fotolijstjes maar dit is ook een creatief idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Heel mooi, ik wil ook een foto op canvas laten drukken. Daar is vast een speciale printer voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig