zaterdag 12 december 2015

Outfit

Niet te geloven dat het al bijna zo ver is, de reis naar Thailand die ik ga maken met mijn ouders en mijn broertje. Volgende week gaan we al, het gaat echt ongelofelijk snel allemaal! Afgelopen week heb ik een leuke week gehad, we hielden ons jaarlijkse surprise avondje met onze familie. Van mijn moeder kreeg ik een super mooie Buddha to Buddha ring, ik ben er heel erg blij mee! Verder shopte ik afgelopen week een nieuwe outfit, die ik graag aan jullie wilde laten zien in een outfit post. Ik kocht een nieuwe blouse, van Maison Scotch. Hij was nu in de uitverkoop en ik kon 'm echt niet laten liggen. Vooral omdat 'ie bordeaux rood is, mijn favoriete herfst kleur! Verder was mijn favoriete zwarte jeans van Only echt aan zijn einde gekomen, dus het werd tijd om een nieuwe te kopen. Ik maakte weer outfit foto's in het bos, helaas was het nu wat minder kleurrijk als vorige keer. Maar het is nog steeds een perfect locatie om foto's te maken. Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit? Have a great weekend!






blouse MAISON SCOTCH / jeans ONLY / boots H&M / necklace PRIMARK / ring BUDDHA TO BUDDHA
SHARE:

13 opmerkingen

  1. Ah wat gaaf dat je naar Thailand gaat! Ik ben jaloers hoor, maar veel plezier daar. En een heel leuk outfitje is dit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat gaaf dat je naar Thailand gaat! Ik ben jaloers hoor, maar veel plezier daar. En een heel leuk outfitje is dit. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit, en ik wens je alvast heel veel plezier in Thailand! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blouse heb je aan zeg! Heel veel plezier in Thailand, geniet er lekker van! Heerlijk hoor, met de Kerst even weg!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hele leuke outfit, Bordeaux rood is ook mijn lievelings-herfstkleur haha. Veel plezier in Thailand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaaaf dat je naar Thailand gaat joh!! Ik ga ook deze zomer wsss, echt zo geweldig lijkt me het! Veel plezier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aahh ga je volgende week al?! Ik ben jaloers, hihi. Alvast veel plezier! En die blouse is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit!! En super spannend, volgende week naar Thailand! Ik ga over 2 maandjes, ben zo benieuwd en heb er zo veel zin in! Alvast veel plezier met de voorpret en het inpakken en dan de uiteindelijke reis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke en mooie blouse! Alvast veel plezier in Thailand! En wat heb je een leuke blog, ik ben je gaan volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig