maandag 22 februari 2016

Nieuwe hardloopschoenen + outfit / eerste hardloopwedstrijd!

Sorry not sorry voor deze te lange titel, maar je leest het goed: ik heb weer sportmotivatie! Afgelopen september begon ik 1 tot 2 keer per week met hardlopen. Het ging steeds beter en ik zag mijn conditie echt verbeteren. Helaas was ik hierdoor ook een paar kilo afgevallen, wat dus niet mijn bedoeling was. Ik was een tijdje gestopt en nu ik weer wat aangekomen ben, ben ik toch weer begonnen met hardlopen, omdat ik het eigenlijk toch wel miste! Vorige week nam ik een nieuwe hardlooproute van 5 km, die mij echt goed beviel. Mijn moeder zei dat ik eigenlijk een keer mee moest doen aan een hardloopwedstrijd, dat vond ik eigenlijk een best wel leuk idee! Binnenkort is een groot hardloopevenement hier in de buurt, dus ik schreef me in. Voor deze wedstrijd kun je kiezen tussen 4,5 km, 10 km of een halve marathon. Omdat ik nog nooit langer als 5 km heb gerend, besloot ik me in te schrijven voor de 4,5 km. Niet zo'n hele spannende afstand natuurlijk, maar hier kan ik wel een goede tijd bij neerzetten! Afgelopen zaterdag ging ik even de stad in om hardloopschoenen en sportkleding te scoren. Ik ging voor de hardloopschoenen Nike Air Zoom Pegasus 32. Volgens de site van Nike bieden deze schoenen 'extreem responsieve demping en lichte ondersteuning zodat je je snelste tempo kunt vinden.'' Ik had veel soorten schoenen aangepast, maar deze zaten toch echt gewoon het allerbeste. Ik ben er zo blij mee, ze zijn echt geweldig! Natuurlijk is de prijs niet niks, maar hier kan ik wel jaren mee voorruit. Verder kocht ik nog een leuk hardloopshirt van Nike en een zwarte sportlegging van H&M sport. Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe sportitems, ze zijn zitten allemaal zo goed! Nou, ik ga vandaag maar weer eens een rondje rennen, voordat ik uitspat van motivatie. Wat vinden jullie van mijn nieuwe sportitems? Hebben jullie ook zoveel sportmotivatie op dit moment?






SHARE:

7 opmerkingen

  1. Leuke nieuwe sport items! de sport top is ook erg mooi, leuke print.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke schoenen heb je gekocht! Succes met de wedstrijd binnenkort!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne sportoutfit dit! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die schoenen vooral zijn echt heel mooi! Super nice outfit! Hiermee ga je een extra nette tijd neerzetten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wauw, wat een prachtige hardloopschoenen, en je shirtje is ook zo leuk! Op het moment heb ik ook zóveel motivatie, ik zou elke dag wel kunnen gaan lopen, haha (maar dat lijkt me dan weer minder verstandig) Succes alvast met de wedstrijd! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig