dinsdag 16 februari 2016

Magical morning

Goedemorgen! Vandaag moet ik weer een dagje naar school in plaats van naar stage, waardoor ik een ochtend vrij had. Toen ik wakker werd schoof ik mijn gordijnen open, en zag ik dat het gevroren had. Toen alles begon te smelten, ging ik even naar buiten met mijn camera om foto's te schieten. Het was alweer zo lang geleden dat ik foto's had gemaakt! Zonlicht doet het altijd goed op foto's. Hoe was jullie weekend? Zaterdag ben ik samen met mijn moeder een dagje naar Rotterdam geweest. We gingen kijken naar de opleiding Grafisch Vormgeving op de Willem de Kooning Academie. Het beroep lijkt mij erg leuk, maar de opleiding past niet zo goed bij mij. Eigenlijk ben ik er nu wel zeker van dat ik Media, Informatie en Communicatie wil gaan studeren op de Hogeschool van Amsterdam. Die opleiding sprak mij wél heel erg aan. Het is zo lastig om een opleiding te kiezen, er is gewoon teveel keus! Na de open dag zijn mijn moeder en ik naar de Markthal geweest in Rotterdam, daar wilde ik altijd al een keertje naartoe. Wat een mooi gebouw en een leuke sfeer hing daar! Helaas was het te druk, maar zeker leuk om de markthal een keer gezien te hebben! Daarna gingen we de stad in en kocht ik wat bij de winkel Hollister. Ze hebben daar echt alleen maar leuke dingen, dus het is echt onmogelijk voor mij om daar met lege handen naar buiten te komen! Wat vinden jullie van de foto's die ik vanochtend maakte?


SHARE:

12 opmerkingen

  1. Mooi, al die rijp! Vooral met het zonnetje erbij<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die opleiding klinkt echt leuk! Die foto's zijn prachtig. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je ontzettend mooie foto's gemaakt! Ik word helemaal verliefd. Echt helemaal mijn stijl haha. Je opleiding lijkt me trouwens echt leuk, als jij denkt ja dit is 'm dan moet je er gewoon voor gaan! Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook op het Willem de Koning zaterdag! Maar ik heb je niet gezien:( Ik wil daar misschien Illustratie gaan doen. Zo'n leuke academie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah leuk! Ik heb jou ook niet gezien. Ja de academie vond ik ook erg leuk en sfeervol :)

      Verwijderen
  5. Mooie foto's! Wat lastig om een opleiding te moeten kiezen, wel fijn dat je het nu zeker denkt te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lastig hè, studiekeuze? Ik ben afgestudeerd maar ik weet nog niet wat ik wil! Haha, beetje overdreven, maar goed ;) Tof dat je (waarschijnlijk) MIC gaat doen! Heb ik ook gedaan :)

    En: hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Leuk dat je MIC gestudeerd hebt :) Ik heb me ingeschreven voor die studie :)

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig