maandag 25 april 2016

Spring blossoms and sunlight

Afgelopen week maakte ik weer eens wat foto's buiten, zo net voordat de zon onderging. Dit geeft altijd een mooi effect vind ik zelf! Mijn afgelopen week was erg gezellig en druk. Ik heb mijn 8 maanden afstudeerstage afgesloten met twee 8'en! Hier ben ik echt zo blij mee, want dit staat zo goed op mijn MBO diploma die ik over twee maanden mag komen ophalen! Het is zo bizar dat mijn opleiding er al bijna op zit, ik ben zo benieuwd hoe alles gaat verlopen op het HBO. Aankomende zomer ga ik non-stop zoeken naar een studentenkamer in Amsterdam. Hopelijk vind ik er snel eentje als ik begin met mijn studie! Verder ben ik afgelopen donderdag uit geweest, op een studentenavond. Ik was nog nooit uit geweest op een donderdag, het was echt heel erg gezellig! Aankomende dinsdag ga ik weer uit, met Koningsnacht. Op Koningsdag moet ik helaas werken, maar op zich vind ik dat niet zo erg. Hoe is het met jullie? En wat vinden jullie van de foto's die ik heb gemaakt?


SHARE:

5 opmerkingen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig