donderdag 2 juni 2016

Zomer shoplog!

Hoihoi! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb laten horen op mijn blog, maar ik ben er nog! Op dit moment heb ik het erg druk met mijn werk en mijn weekenden plan ik vol met veel te veel leuke dingen. Afgelopen weekend ging ik samen met een vriendin naar Splash Your City in Nijmegen, we gingen van een waterglijbaan door de stad. Het was echt onwijs tof! Daarna zijn we gaan stappen in Nijmegen, ook erg leuk! Aankomende vrijdag heb ik mijn allereerste hospiteer/kijkavond bij een studentenkamer in Amsterdam, het is zo spannend! Vanaf september ga ik studeren in Amsterdam, en omdat ik in Noord-Brabant woon ben ik opzoek naar een studentenkamer. Ik ben heel benieuwd naar de hospiteer avond en weet ook nog niet echt wat ik ga verwachten. Iemand tips? :) Zaterdag ga ik samen met mijn beste vriendinnetje Maaike naar The Flying Dutch Festival in Amsterdam. Hier kijken we al een jaar naar uit, en nu is het eindelijk zover! We kunnen niet wachten om alle DJ's te bewonderen. Ik kijk vooral erg uit naar Martin Garrix en Nicky Romero. De afgelopen tijd heb ik heel veel zomer artikelen geshopt, omdat ik erachter kwam dat al mijn korte broeken versleten waren en ik eigenlijk 0 rokjes in mijn kledingkast had. Het leek me leuk om mijn zomer aankopen te delen met jullie. Ik kan niet kiezen wat mijn favoriete aankoop is, het zijn allemaal zulke leuke en fijne items! Hier ga ik de zomer zeker goed mee doorkomen. Wat vinden jullie van mijn aankopen? En hoe gaat het met jullie?


Shorts H&M




Top H&M

Sweater H&M

Top Vero Moda

Top Vila

Skirt Vila


Dress Sisters Point
SHARE:

3 opmerkingen

  1. wat een leuke items heb je gekocht!! ik moet ook op zoek gaan naar een leuk paar shorts :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vele shorts, haha. Het jurkje vind ik erg mooi :)
    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes heb je gekocht! Het blouseje van Vila vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig