donderdag 23 juni 2016

Adidas X Stan Smith

Volgende week woensdag ben ik alweer jarig en word ik 19 jaar! Voor mijn verjaardag wil ik graag nieuwe sneakers. Afgelopen weekend ben ik ze gaan uitzoeken, ik ging voor de Adidas Stan Smith wit/donkerblauw. Volgens mij heb ik nooit eerder Adidas sneakers gehad! Ik vind ze heel tof voor de zomer, en zal ze dan ook heel veel gaan dragen. Ze lopen heerlijk en zijn heel leuk te combineren onder elke outfit. Of je nu een jeans, een jurkje of een rokje draagt, het past er allemaal onder vind ik zelf! Binnenkort kunnen jullie een outfit verwachten op mijn blog met mijn nieuwe sneakers. Aankomend weekend ga ik een klein feestje geven voor mijn verjaardag, dit doe ik weer samen met mijn beste vriendinnetje zoals we dat nu al 4 jaar op rij doen! Dit is altijd één en al gezelligheid. We hebben rond de 30 vrienden en vriendinnen uitgenodigd, lekkere dingen gehaald, een muziek afspeellijst gemaakt en we gaan deze cocktails maken! Wat vinden jullie van mijn nieuwe sneakers? Zijn jullie ook zo'n fan van sneakers?




SHARE:

2 opmerkingen

  1. Wat een leuke sneakers! Vooral voor de zomer zijn witte sneakers echt heel fijn! En die cocktails zien er ook wel heel erg lekker uit haha. Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig