donderdag 30 juni 2016

Geslaagd, jarig & blogverjaardag! / De beste week ooit!

Afgelopen week was een bizarre week, zoveel leuke dingen in één week. Het was bijna onwerkelijk! Afgelopen maandag kreeg ik de sleutel van mijn studentenkamer in Amsterdam, ja jongens! Ik heb een kamer in Amsterdam. Hier wil ik graag nog een apart artikel over schrijven omdat er zoveel over te vertellen is, ik ben zo blij! Afgelopen dinsdag heb ik mijn MBO niveau 4 Communicatie diploma in ontvangst mogen nemen, woehoe! De diplomering was erg gezellig. 's Avonds ben ik lekker uiteten geweest bij eetbar DIT in 's Hertogenbosch, heerlijk. Echt een aanrader! Gisteren was ik jarig en werd ik alweer 19 jaar oud. Afgelopen zaterdag vierde ik samen met mijn beste vriendinnetje mijn verjaardag. Het was een hele gezellige avond. We maakten cocktails, en ze waren goed gelukt! Op mijn echte verjaardag moest ik gewoon werken en trakteerde ik taart voor mijn collega's. 's Avonds kwamen er een paar vrienden/vriendinnen en familie langs. Ik ben erg goed verwend. Van mijn zus kreeg ik de MAC lipstick Faux, hoe tof?! Hier ga ik zeker nog een leuk artikeltje over schrijven, ik ben er zo blij mee! Ken je die leuke cadeau pakketjes van Lush? Mijn moeder had er eentje aan mij gegeven. Onwijs leuk zo'n verrassingspakketje. Er zat een lavendel zeepje en een body conditioner in. Ook kreeg ik het hardloopboek Live, Love Run van Annemerel dat al heel erg lang op mijn wishlist stond. Vandaag is het ook een bijzonder dagje, mijn blog bestaat vandaag alweer 4 (!) jaar! Dit is echt onwijs snel gegaan. Ik wil jullie allemaal bedanken, zonder jullie was het nooit zo ver gekomen. Op naar de 5 jaar zou ik zeggen! Kortom, ik heb de beste week ooit gehad! Wat vinden jullie van mijn foto's? En hoe was jullie week?







SHARE:

5 opmerkingen

  1. Van harte gefeliciteerd X 3!!! Ook heel toffe cadeautjes gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke dingen om te vieren! Gefeliciteerd met je verjaardag en je diploma!
    En ontzettend gaaf dat je een kamer hebt in Amsterdam. Toevallig, ik krijg volgende week de sleutels van mijn nieuwe kamer in Enschede

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yaaay, erg leuk om te lezen dat je zo'n toffe week hebt gehad Bo. En nogmaals gefeliciteerd met je kamer/diploma/verjaardag :-). Ik ben benieuwd naar je artikel over je kamer in Amsterdam! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh nog gefeliciteerd! Het klinkt inderdaad als een mega leuke week! Die lipstick is pretty, zulke mooie cadeautjes! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Driedubbel gefeliciteeerd!! Wat fijn dat alles zo goed gaat! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig