maandag 13 juni 2016

Amsterdam

Wat een heerlijk weekend was dit. lk had het hele weekend vrij en heb hier dan ook goed van genoten. Samen met mijn vriend ben ik een dagje naar Amsterdam geweest voor zijn verjaardag. We zijn gaan lunchen bij Bagels & Beans, altijd een goed idee! Ik nam een grote cappuccino en een bagel met gerookte kip. De cappuccino was echt zo groot, jum! Daarna zijn we rondgeslenterd door de stad, naar het museumplein en Vondelpark geweest. Ik nam mijn camera mee, om een paar toeristische foto's te schieten. De tijd vloog voorbij, 's avonds gingen we lekker tapas eten. Heerlijk! Nog steeds is het een beetje onwerkelijk dat ik vanaf september in deze prachtige stad ga studeren. Ik kan er niet op wachten! Hebben jullie ook zo'n fijn weekend gehad? En wat vinden jullie van de foto's die ik maakte in Amsterdam?
SHARE:

6 opmerkingen

  1. Een dagje weg is altijd fijn, en je foto's zijn erg leuk geworden!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Altijd fijn even samen weg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke foto's heb je gemaakt! Gezellig zo even samen weg! Ik ben ook weer veels te lang niet meer in Amsterdam geweest terwijl het echt een mooie stad is.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig