dinsdag 7 juni 2016

What I've been up to lately / opzoek naar een studentenkamer & The Flying Dutch Festival

Nog één maandje, en dan kan ik genieten van een welverdiende vakantie. Het wordt echt aftellen nu. Afgelopen vrijdag had ik mijn allereerste hospiteer avond bij een studentenkamer in Amsterdam zoals ik al vertelde in mijn vorige blogpost, het was zo leuk! Op Facebook kwam ik een oproepje tegen van de studentenkamer, het klonk zo leuk dus ik stuurde meteen een e-mailtje. Wat bleek, ik werd uitgenodigd om een keer langs te komen! De kamer en het studentenhuisje voldoen echt perfect aan mijn eisen, en de huisgenoten zijn heel gezellig! Natuurlijk hoop ik dat ik uitgekozen word, maar daar moet ik niet op gaan rekenen (ook al doe ik dat stiekem wel). Ik kan niet wachten om te beginnen aan het studentenleven. Vanaf september begin ik aan mijn HBO studie Media, Informatie, Communicatie aan de hogeschool van Amsterdam. Het zou zo tof zijn als ik al een kamer heb als ik begin met studeren! Aangezien ik in het zuiden van het land woon, is het op en neer reizen niet te doen om elke dag te doen. Ik houd jullie op de hoogte! Afgelopen zaterdag ging ik samen met mijn beste vriendinnetje naar The Flying Dutch Festival in Amsterdam. Hier keken we al zó lang naar uit, en nu was het eindelijk zo ver. We hebben echt genoten, het was zo leuk! De zon scheen de hele dag en we hebben zoveel goeie DJ's gezien. Martin Garrix was by far mijn favoriet! Volgend jaar wil ik zeker weer gaan. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook een tof festival achter de rug?




SHARE:

2 opmerkingen

  1. Dat festival is echt tof ik had er ook graag naartoe gewild! hopen dat je word gekozen meid! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor je duimen wat betreft die kamer :) heel leuke foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig