donderdag 7 juli 2016

Mac Faux Satin lipstick

Mijn zus zit al vanaf februari als au pair in Engeland, aankomende augustus ga ik haar opzoeken. Ze had me een berichtje gestuurd dat ze een pakketje opgestuurd had als cadeautje voor mijn verjaardag. Vol spanning wachtte ik af, want ik had echt geen flauw idee wat ik zou krijgen! Ik kreeg een Mac lipstick van haar, hoe tof is dat! Ik had maar één lipstick van het geweldige merk Mac, en dat is Brave. Een prachtige lipstick die ik al zoveel gedragen heb en waar ik nog steeds zo blij mee ben. Van mijn zus kreeg ik de kleur Faux, een roze/nude kleurige lipstick met een satin finish. Ik denk dat deze lipstick voor iedereen wel bekend klinkt, omdat het gewoon een prachtige draagbare kleur is. Faux is echt een onmisbaar pareltje dat iedereen mooi staat. Hij brengt heel fijn en smooth aan, ook zit hij erg fijn op mijn lippen en droogt absoluut niet uit. Faux lijkt wel veel op mijn andere lipstick Brave, maar stiekem zijn ze toch wel verschillend van elkaar! Wat vind jij van Faux? Welke Mac lipstick is jouw favoriet?
 MAC Faux €19-,





SHARE:

5 opmerkingen

  1. Ik ben ook in bezit van Faux, dat blijft toch mijn favoriet hoor <3 Die kan gewoon altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze lipstick staat jou heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, faux staat je heel mooi! Wat lief van je zus zeg. Heel erg leuk dat je naar Engeland gaat deze zomer! Ik wil Faux eigenlijk ook maar helaas staat de kleur mij niet!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Faux is zo'n mooi kleurtje, ik heb m ook! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig