maandag 18 juli 2016

Summer weavy hair + essentials

Woehoe! Ik heb officieel vakantie! Afgelopen week heb ik hier dan ook erg van genoten. Ik ben o.a mijn studentenkamer in Amsterdam wezen inrichten en heb hier hele leuke dingen voor gekocht. Het artikel met foto's van mijn studentenkamer in Amsterdam komt zo snel mogelijk online! Aankomende woensdagavond vertrek ik samen met drie vriendinnen naar Albufeira (Portugal) om daar 10 dagen te genieten van een (stap)vakantie. We gaan hier volop genieten van de zon, het strand, het uitgaan, het lekkere eten en van de prachtige bestemming. Ik kan niet wachten! Vandaag schrijf ik een artikel over mijn favoriet van dit moment: mijn krultang. Een tijdje geleden bestelde ik de Remington Ci95 Pearl Wand krultang en ik ben er zo blij mee. Binnen 10 minuten +/- een kwartiertje heb ik mijn haar omgetoverd tot prachtig golvend haar. Het is best easy en het ziet er zo mooi uit (al zeg ik het zelf!). Hiervoor gebruik ik eerst een Heat Protect Spray van AndrĂ©lon Pink Collection en na het krullen een hair spray. Dit zorgt ervoor dat mijn haar beschermt blijft tegen hitte en dat het de hele dag mooi blijft zitten. Mijn krultang gaat zeker weten mee op vakantie! Wat vinden jullie van mijn weavy hair? Gebruiken jullie vaak een krultang? 



SHARE:

5 opmerkingen

  1. Wauw, wat een mooie krullen! Zo ver ik het op de foto's kan zien, staat het superleuk!
    Bij mij blijven krullen nooit lang zitten, helaas. Zelfs niet met een hair spray.
    Wat heb je trouwens een mooie top aan!

    Ik ben benieuwd naar de foto's van je kamer in Amsterdam. (:
    Veel plezier alvast op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, staat je echt heel mooi krullen! Wat heerlijk dat je vakantie hebt en op vakantie gaat! Lekker genieten! Ik ben super benieuwd naar je kamer in Amsterdam, snel een keertje afspreken want Amsterdam is nu heel dichtbij voor mij!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig