maandag 5 december 2016

Outfit

It has been a while! Afgelopen vrijdag sprak ik af met Janne en Joella om wat te drinken in Amsterdam en foto's te maken. Het was erg gezellig om nieuwe bloggers te meeten! We schoten leuke foto's in de negen straatjes en dronken koffie bij Ree7. De foto's vind ik leuk geworden! Het gaat erg goed op mijn studie in Amsterdam, ik heb het erg naar mijn zin en haal goede cijfers waar ik heel blij mee ben. Morgenavond vier ik samen met mijn familie sinterklaasavond waar ik heel veel zin in heb, blijft stiekem altijd spannend. Over drie weekjes is het al zover, dan ga ik al op wintersport! Ik ga met kerstmis een weekje snowboarden in Oostenrijk. Dat is wel weer wat anders dan de reis naar Thailand die ik vorig jaar tijdens de feestdagen maakte, maar ook heel gaaf! Het is al bijna zes jaar geleden dat ik op wintersport ben geweest, dus ik kan niet wachten! Hoe gaat het met jullie? Wat vinden jullie van de foto's die Joella maakte van mij?


necklace BRANDY MELVILLE, jacket H&M, t-shirt COSTES, jeans VILA, sneakers ADIDAS
SHARE:

9 opmerkingen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig