dinsdag 10 januari 2017

Winter wonderland

Happy 2017! Hoe was jullie kerstvakantie? Mijn kerstvakantie was perfect, ik ben een hele week op wintersport geweest in Oostenrijk. Het gebied waar we naartoe gingen (See, Paznaun) was heel mooi. Het was echt heerlijk en onwijs gezellig, ik ben zoveel beter geworden in het snowboarden. Alhoewel ik het af en toe even niet meer zag zitten, omdat mijn hele lichaam pijn deed van het vallen en vol zat met blauwe plekken. De laatste dag ging ik van de steilste piste, de zwarte. Zo leuk! Nog een keer en nog een keer. Zo ging ik er vier keer vanaf. Een geslaagde week dus! De tweede week heb ik ook veel leuks gedaan: nieuwjaar gevierd met vrienden/vriendinnen, naar de bioscoop geweest, wezen schaatsen en zelf sushi wezen maken. Verder maakte ik samen met mijn vriend wat foto's in de duinen, met het klein beetje sneeuw dat er viel. Zelf vind ik de foto's erg leuk geworden! Het leek mij leuk om deze foto's te delen op mijn blog. Ik ben deze week weer terug in Amsterdam voor school. Hoe gaat het met jullie? Wat vinden jullie van de foto's die mijn vriend van mij maakte?



SHARE:

3 opmerkingen

  1. Leuke foto's! Ik vind het zo jammer dat er bij ons in Belgiƫ amper sneeuw is gevallen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, SNEEUW!! Zo leuk om die witte achtergrondjes op foto's voorbij te zien komen. En fijn dat je een leuke skivakantie hebt gehad! Mijn kerstvakantie was ook fijn, alleen vakanties duren altijd net een beetje te kort... Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, hoe leuk dat je op wintersport bent geweest! hier heb ik enkel maandag genoten van de sneeuw, haha, toen die plots uit de lucht kwam vallen. Snel een foto maken en even later was het alweer gesmolten :( De winters zijn toch niet meer zoals ze vroeger waren.. leuke foto's heeft je vriend gemaakt! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig