donderdag 12 januari 2017

Mac Craving amplified crème lipstick

Mijn derde Mac lipstick is een feit! Ik had Faux en Brave al in mijn bezit. Dit keer wilde ik gaan voor een iets opvallender kleurtje. In de Mac winkel testte ik een paar verschillende lipsticks, uiteindelijk ging ik naar huis met het kleurtje 'Craving'. Een donker roze/rode kleur. De kleur is zo mooi en bijzonder! De lipsick heeft een amplified finish, dit betekent dat de lipstick romig en dikker is dan een matte lipstick bijvoorbeeld. Ik draag de lipstick vaak als ik een avondje de deur uit ben, hij blijft zo goed zitten. Ik hoef hem de hele avond niet bij te werken. Craving is echt een pareltje, ik ben er zo blij mee! Wat vinden jullie ervan? Welke Mac lipstick is jullie favoriet?

SHARE:

6 opmerkingen

  1. Wat een mooi kleurtje, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's Bo! En het mooie kleurtje staat je, en klinkt, goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat n prachtig kleurtje!! staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kleur! Staat je ook erg goed <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is eigenlijk echt een hele leuke kleur! Niet te opvallend, maar wel heel fris :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig