zondag 5 maart 2017

Outfit / All black

Afgelopen week kocht ik eindelijk een nieuwe jas! Ik was al lang opzoek naar een iets langere en 'chiquere' jas. Zara, Mango, H&M, Pull & Bear, ik had bijna alle winkels gehad. Maar geen jas was perfect. Totdat ik bij de ONLY deze langere zwarte jas vond van het merk Jacqueline de Young. Hij is best wel basic, maar er zit een leuk patroontje in waardoor ik 'm toch wel heel leuk vind. Voor 40 euro kon ik deze jas echt niet laten hangen, ik ben er zo blij mee! Ik combineerde mijn nieuwe jas heel basic in deze zwarte outfit. Soms is het gewoon fijn om alleen maar zwart te dragen vind ik. Mijn vriend en ik gingen even naar de duinen om wat fotootjes te schieten. We namen de hond mee wat altijd gezellig is. Eigenlijk ideaal om zo dicht bij een duingebied te wonen! Kunnen jullie trouwens ook niet meer wachten totdat het lente wordt? Ik heb zoveel zin in de lente! Wat vinden jullie van mijn nieuwe jas? Geniet van je zondag! 

SHARE:

5 opmerkingen

  1. Wat een prachtige foto's! Ik ben ook fan van zwart<3
    Erg mooie omgeving ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en foto's! Fijn dat je eindelijk de jas hebt gevonden :)

    xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie omgeving! En fijn dat je de goede jas hebt kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's, een nieuwe aanwinst qua jas is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, made my day!

BLOGGER TEMPLATE MADE BY pipdig